Přihlašování

Akce je určena pro mladé ve věku 16–30 let, dále pak pro osoby, kteří mladé doprovázejí: kněze, jáhny, řeholníky, katechety, vedoucí společenství, …

Přihlašování se spouští 24. listopadu o slavnosti Ježíše Krista Krále v 17 hodin a je ukončeno 18. března minutu před půlnocí. U balíčku se společnou dopravou může být ukončeno dříve – naplněním kapacity. Přihlašování probíhá ve vlnách (s rozdílnou výší účastnických příspěvků). Více informací v odrážkách s poutními balíčky.

 

  •  

    Poutní balíčky – s vlastní dopravou

    Můžete si vybrat z těchto variant:

    • Poutní balíček A1 (celý týden: 28. 7. – 3. 8.)
      • účastnický příspěvek při přihlášení do konce ledna: 5500,- Kč; v únoru a březnu: 5900,- Kč
      • registrace a odbavení: 28. 7. od 15 do 21 hodin na určeném místě; případně 29. 7. od 15 do 21 hodin na určeném místě (vezměte v potaz při nákupu letenky)
      • balíček obsahuje: ubytování + snídani, stravu (10x stravenka + balíček s jídlem na vigilii), permanentku na městskou dopravu, pojištění, pilgrim kit
    • Poutní balíček A1+4 (celý týden + pondělí navíc: 28. 7. – 4. 8.)
      • účastnický příspěvek při přihlášení do konce ledna: 6200,- Kč; v únoru a březnu: 6600,- Kč
      • registrace a odbavení: 28. 7. od 15 do 21 hodin na určeném místě; případně 29. 7. od 15 do 21 hodin na určeném místě (vezměte v potaz při nákupu letenky)
      • balíček obsahuje: ubytování + snídani, stravu (12x stravenka + balíček s jídlem na vigilii), permanentku na městskou dopravu, pojištění, pilgrim kit 
    • Poutní balíček B+4 (závěrečný víkend + pondělí navíc: 1.–4. 8.)
      • účastnický příspěvek při přihlášení do konce ledna: 3200,- Kč; v únoru a březnu: 3600,- Kč
      • registrace a odbavení: 1. 8. do 12 hodin (do poledne) na určeném místě; případně 1. 8. od 18 do 21 hodin na určeném místě
      • balíček obsahuje: ubytování, stravu (4x stravenka + balíček s jídlem na vigilii), permanentku na městskou dopravu, pojištění, pilgrim kit 
    • Poutní balíček C (závěrečný program 2.–3. 8.)
      • účastnický příspěvek při přihlášení do konce ledna: 800,- Kč; v únoru a březnu: 1000,- Kč
      • registrace a odbavení: 2. 8. do 12 hodin (do poledne) na určeném místě
      • balíček obsahuje: stravu (balíček s jídlem na vigilii), pojištění, pilgrim kit
  •  

    Poutní balíček – se společnou dopravou

    Společnou autobusovou/vlakovou dopravu organizují všechny diecéze mimo pražské*. Odjezd 27. 7. v odpoledních nebo večerních hodinách, návrat 4. 8. odpoledne, večer nebo v noci. Věnujte prosíme pozornost informacím z jednotlivých diecézí.

    *Arcidiecéze pražská doporučuje využít přímé letecké linky.

    Přihlašování ke společné dopravě bude probíhat ve vlnách.

    • Každá vlna bude mít vlastní výši účastnického příspěvku (odvíjející se od nákladů na dopravu). Každá další vlna je dražší než předchozí (nebo stejně drahá).
    • Každá vlna má uvedenou maximální kapacitu. Stav naplnění můžete sledovat na přihlašovacím portálu.
    • Jednotlivé vlny budeme otevírat po nasmlouvání míst s dopravci.
    • Přihlášení v různých vlnách nemá vliv na rozdělení do konkrétních autobusů anebo vlaku.

    Můžete si vybrat z těchto variant:

    • Poutní balíček A1 (celý týden: 28. 7.–3. 8.) – první vlna
      • účastnický příspěvek při přihlášení v této vlně: 10 000,- Kč
      • balíček obsahuje: společnou dopravu do Říma a zpět, ubytování + snídani, stravu (10x stravenka + balíček s jídlem na vigilii), permanentku na městskou dopravu, pojištění, pilgrim kit
      • kapacita: 600 míst
    • Poutní balíček A1 (celý týden: 28. 7.–3. 8.) – druhá vlna (PŘIPRAVUJEME)
      • účastnický příspěvek při přihlášení v této vlně: bude zveřejněna
      • balíček obsahuje: společnou dopravu do Říma a zpět, ubytování + snídani, stravu (10x stravenka + balíček s jídlem na vigilii), permanentku na městskou dopravu, pojištění, pilgrim kit
      • kapacita: bude zveřejněna
    • Případné další vlny (bude-li potřeba a pokud budou místa u dopravců)

    Kapacity poutního balíčku se společnou dopravou jsou omezené, proto s přihlášením neváhejte.

  •  

    Přihlašování

    Přihlašování probíhá přes platformu prihlaska.cirkev.cz:

    • Založte si účet (pokud ho už máte z CSA, tak se stačí přihlásit): zadejte a ověřte svou e-mailovou adresu a osobní údaje.
    • Tímto účtem se hlásíte na akci a můžete si zde zkontrolovat stav přihlášky.
    • Každá podaná přihláška podléhá schválení (snažíme se stihnout do 3 pracovních dnů).
      • účastníky mladší 18 let schvaluje příslušné (A)DCM
      • účastníky přihlášené do PT schvaluje vedoucí PT
    • Po schválení přihlášky (upozornění přijde e-mailem) naleznete platební údaje dole v sekci formuláře po rozkliknutí své přihlášky. Prosíme o zaplacení nejpozději do 14 dnů od potvrzení.
      • Nezaplacené přihlášky budeme rušit, aby se uvolnilo místo pro nově přihlášené.
    • Po zaplacení přihlášky a nahrání karty mladších (mladší 18 let) přihlášku potvrdíme jako dokončenou (potvrzení přijde e-mailem).

    Kapacity poutního balíčku se společnou dopravou jsou omezené. V případě jejich naplnění se lze přihlásit jako náhradník. Pokud se podaří kapacitu zvýšit, přihlášené automaticky převedeme v pořadí podle přihlášení (budeme informovat e-mailem). V případě úplného vyčerpání (nemožnosti navýšit) kapacity společné dopravy nabídneme – začátkem března – možnost změnit přihlášku na variantu s vlastní dopravou.

    S dotazy se obracejte na adresu: prihlaska@cirkev.cz.

     

  •  

    Účastníci mladší 18 let

    Podmínky pro účastníky mladší 18 let:

    • Vyplňte v přihlášce kontaktní osobu – účastníka staršího 18 let – který bude přebírat odpovědnost.
      • Za zajištění odpovědné osoby odpovídá rodič, nikoli organizátor.
      • V případě nejasností ohledně výběru této osoby se obraťte na své (A)DCM.
    • Rodič/Zákonný zástupce vyplní Kartu mladších s touto osobou ve dvou kopiích (jednu pro účastníka mladšího 18 let, druhou pro odpovědnou osobu).
      • Oskenovaný dokument (případně vyfocený) nahrajte na přihlašovací platformě.
      • Dokument musí mít oba po celou dobu akce u sebe.
    • Pro zajištění stejné organizační skupiny mladšího účastníka a odpovědné osoby je nezbytné zadat do přihlášky stejnou diecézi, děkanát/vikariát a farnost.
  •  

    Účastníci s hendikepem

    Podmínky pro účast se zdravotními nebo jinými omezeními:

    • Účastník s omezeními musí být schopný samostatně (případně s dopomocí předem domluvených kamarádů/doprovodu) během akce fungovat, jako by omezení neměl.
    • Nezajišťujeme speciální individuální potřeby jako například: oddělené ubytování, spaní na posteli, individuální transport, vlastní záchody, ...
    • V případě nejasností nám napište na e-mail.
  •  

    Odhlášení a stornopoplatky

    Přihlášku je možné stornovat přes adresu: prihlaska@cirkev.cz Storno poplatek činí: 

    • při odhlášení do konce ledna: bez poplatku
    • při odhlášení později: 50 % účastnického příspěvku (když nebude náhradník)
    • při odhlášení později: 1000 Kč (když bude náhradník)